DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Miramar - un nume și nimic mai mult

Am petrecut un sejur de 5 nopți într-o suită de familie 2 adulți și 2 copii, cu vârsta de 7, respectiv 9 ani. Nu este prima data când mergem la Miramar, în 2015 am mai experimentat această locație care încă de atunci prezenta urme de degradare. Nu ne-am întors după 10 ani pentru că ne-ar fi lăsat încă de atunci o impresie bună ci pentru că nu am găsit disponibilitate în alte locații, achiziția sejurului făcând-o la începutul lunii iunie.
Ne-am cazat la ora 15, camera fiind situată la etajul 1, mare ca suprafață, 55 mp dar extrem de întunecoasă. De cum deschizi ușa te izbește un aer închis, de mobilier vechi, de mochetă îmbâcsită, un vibe care numai a vacanță nu seamănă.
Ușa de la baie nu a fost nevoie să o deschid pentru că efectiv nu exista. Și asta nu pentru că avea camera vreun design futurist ci pentru că ușa era scoasă din balamale și sprijinită de un perete.
Lenjeriile pe pat erau călcate dar de tren că vreun fier de călcat nu ajunsese pe ele, în niciun caz.
Unde să mai pun că cele 5 nopți am dormit la 30 de grade, aerul condiționat fiind defect.
Când am prezentat aceste nefuncționalități staff-ului am primit următorul răspuns: 'lucrurile nu se pot rezolva de pe o zi pe alta, nu fiți insistenți'. Și au avut mare dreptate, nu le-au rezolvat.
O schimbare a camerei cu una similară era imposibila pentru că în complex sunt doar 10 astfel de suite de familie (achiziționate la preț mult mai mare față de o camera dublă). Agenția de la care am achiziționat sejurul au spus că este o problemă de organizare a celor din hotel și că nu este de competența dânșilor rezolvarea problemelor organizatorice.
Restaurantul este renovat recent, elegant și curat. Mâncarea este bună, dar nu te dă pe spate. Piscinele și plaja sunt curate.
Un semn de întrebare, pentru mine ca turist, iar pentru staff ar trebui să reprezinte un motiv de îngrijorare, este acela că funcționau la finalul lunii iunie la jumătate din capacitate. Asta probabil se datoreaza prețurilor ridicate și serviciilor scăzute.
Ca și recomandare, un mare Nu deoarece Miramar a rămas un nume și nu o identitate pe lista agențiilor de turism.

AmFostAcolo fără reclame?
- Utilizatoriii LOGAȚI văd, până în 1.8.25, o versiune cu MULT mai puține reclame
- Ați dori o versiune COMPLET fără reclame? — va fi posibil, în viitor — pentru aprox 8-9 lei / lună
Trimis de ibg in 03.07.25 00:21:37
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor - Sol Luna Bay 2014, Miramar 2015 Nisipurile de Aur - HVD Viva 2013, Griffid Encanto aprilie 2025 Sunny Beach - DIT Evrika Beach 2024 Albena - Maritim Amelia 2023
- Alte destinații turistice prin care a fost: Turcia, Grecia, Croația
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ibg); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.83077000 N, 27.87994100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ibg: nu mă pot abține să nu remarc umorul cu care ai privit aceste neajunsuri, stare de spirit ce ajută enorm la păstrarea echilibrului și te împiedică să îți ratezi total o vacanță mult așteptată.
Felicitări, și alegeri mai inspirate pe viitor!
@ibg:
Hmmm... O experienţă tare neplăcută plătită cu mulţi bani.
”Când am prezentat aceste nefuncționalități staff-ului am primit următorul răspuns: 'lucrurile nu se pot rezolva de pe o zi pe alta, nu fiți insistenți'. Și au avut mare dreptate, nu le-au rezolvat.
O schimbare a camerei cu una similară era imposibila pentru că în complex sunt doar 10 astfel de suite de familie (achiziționate la preț mult mai mare față de o camera dublă).
Junior Suita voastră avea mult prea multe probleme şi trebuia neapărat schimbată.
Dacă recepţia nu a făcut nimic în sensul ăsta, agenţia trebuia să vă sprijine în obţinerea unei camere funcţionale. Eu nu m-aş fi resemnat să fac doar haz de necaz. Dacă nu aveau să vă ofere o Junior Suite decentă, puteai solicita upgrade gratuit la o Suita sau maisonette de 60 metri pătraţi.
”Unde să mai pun că cele 5 nopți am dormit la 30 de grade, aerul condiționat fiind defect.
Dacă peste uşa de la baie lipsă aş fi putut trece, deşi cu doi copii este ceva mai complicat, nefuncţionarea aerului condiţionat m-ar fi determinat să schimb urgent camera.
Dacă zici că hotelul tot era pe jumătate gol, mai bine renunţai la camera aia mare şi scumpă, cu sauna inclusă probabil în preţ, şi te mulţumeai cu o cameră Superior de doar 30 metri pătraţi, dar perfect funcţională, în care să vă puteţi odihni cum trebuie.
=
Am fost şi eu cazată la Miramar de două ori la o distanţă de nouă ani între cele două vizite. Dacă prima dată nu am avut niciun motiv de nemulţumire, am revenit cu toată încrederea. A doua vizită nu a mai fost la fel de reuşită.
Am avut probleme la cazare, unde au încercat să mă păcălească oferindu-mi o cameră inferioară celei plătite. Nici măcar nu m-am ostenit să merg să o văd, am refuzat-o din start, cerând imperativ o cameră conform rezervării. Au făcut pe nebunii aşa că am chemat reprezentanta agenţiei locale, care a venit la hotel în mai puţin de o oră şi a negociat cu recepţia împreună cu mine, într-un final primind o cameră chiar mai bună, la ultimul etaj, cu vedere full la mare, prima de lângă barul ăla de sus.
Într-adevăr, în plin sezon, Miramar este prea scump pentru ce oferă, dar eu nu exclud să revin acolo şi a treia oară
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2024 August 2024 - HVD Club Hotel Miramar — scris în 28.08.24 de iza010 din ILFOV - RECOMANDĂ
- Jun.2024 O vacanta reusita — scris în 30.07.24 de mihaela2804 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Alegerile informate chiar aduc vacanțe reușite — scris în 31.08.22 de Green🦋 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2022 O vacanta cu peripetii datorita slabei informari din partea hotelului — scris în 21.08.22 de Madri din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jul.2022 O super vacanta pe cinste, binemeritata. — scris în 05.08.22 de ux126459 din CHIAJNA [IF] - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Hotel bun. — scris în 04.08.22 de Ana15* din BRAşOV - RECOMANDĂ
- Jul.2022 O vacanta perfecta!! — scris în 31.07.22 de Roxana Alyssa din GILăU [CJ] - RECOMANDĂ