ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.07.2025
DE ibg
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Piatra-Neamţ
ÎNSCRIS: 05.06.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2025
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 7 și 9 ani
PREȚ SEJUR 10150 lei
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN Family
REGIM MASĂ UAI
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
40.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Miramar - un nume și nimic mai mult

TIPĂREȘTE

Am petrecut un sejur de 5 nopți într-o suită de familie 2 adulți și 2 copii, cu vârsta de 7, respectiv 9 ani. Nu este prima data când mergem la Miramar, în 2015 am mai experimentat această locație care încă de atunci prezenta urme de degradare. Nu ne-am întors după 10 ani pentru că ne-ar fi lăsat încă de atunci o impresie bună ci pentru că nu am găsit disponibilitate în alte locații, achiziția sejurului făcând-o la începutul lunii iunie.

Ne-am cazat la ora 15, camera fiind situată la etajul 1, mare ca suprafață, 55 mp dar extrem de întunecoasă. De cum deschizi ușa te izbește un aer închis, de mobilier vechi, de mochetă îmbâcsită, un vibe care numai a vacanță nu seamănă.

Ușa de la baie nu a fost nevoie să o deschid pentru că efectiv nu exista. Și asta nu pentru că avea camera vreun design futurist ci pentru că ușa era scoasă din balamale și sprijinită de un perete.

Lenjeriile pe pat erau călcate dar de tren că vreun fier de călcat nu ajunsese pe ele, în niciun caz.

Unde să mai pun că cele 5 nopți am dormit la 30 de grade, aerul condiționat fiind defect.

Când am prezentat aceste nefuncționalități staff-ului am primit următorul răspuns: 'lucrurile nu se pot rezolva de pe o zi pe alta, nu fiți insistenți'. Și au avut mare dreptate, nu le-au rezolvat.

O schimbare a camerei cu una similară era imposibila pentru că în complex sunt doar 10 astfel de suite de familie (achiziționate la preț mult mai mare față de o camera dublă). Agenția de la care am achiziționat sejurul au spus că este o problemă de organizare a celor din hotel și că nu este de competența dânșilor rezolvarea problemelor organizatorice.

Restaurantul este renovat recent, elegant și curat. Mâncarea este bună, dar nu te dă pe spate. Piscinele și plaja sunt curate.

Un semn de întrebare, pentru mine ca turist, iar pentru staff ar trebui să reprezinte un motiv de îngrijorare, este acela că funcționau la finalul lunii iunie la jumătate din capacitate. Asta probabil se datoreaza prețurilor ridicate și serviciilor scăzute.

Ca și recomandare, un mare Nu deoarece Miramar a rămas un nume și nu o identitate pe lista agențiilor de turism.

AmFostAcolo fără reclame?

  • Utilizatoriii LOGAȚI văd, până în 1.8.25, o versiune cu MULT mai puține reclame
  • Ați dori o versiune COMPLET fără reclame? — va fi posibil, în viitor — pentru aprox 8-9 lei / lună

[fb]
---
Trimis de ibg in 03.07.25 00:21:37
Validat / Publicat: 03.07.25 08:21:05
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor - Sol Luna Bay 2014, Miramar 2015 Nisipurile de Aur - HVD Viva 2013, Griffid Encanto aprilie 2025 Sunny Beach - DIT Evrika Beach 2024 Albena - Maritim Amelia 2023
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Turcia, Grecia, Croația

VIZUALIZĂRI: 127 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj
Adn. FAVORIT

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ibg); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 12600 PMA (din 16 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

Dragoș_MDPHONE
[03.07.25 08:23:54]
»

@ibg: nu mă pot abține să nu remarc umorul cu care ai privit aceste neajunsuri, stare de spirit ce ajută enorm la păstrarea echilibrului și te împiedică să îți ratezi total o vacanță mult așteptată.

Felicitări, și alegeri mai inspirate pe viitor!

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[04.07.25 06:50:37]
»

@ibg:

Hmmm... O experienţă tare neplăcută plătită cu mulţi bani.

Când am prezentat aceste nefuncționalități staff-ului am primit următorul răspuns: 'lucrurile nu se pot rezolva de pe o zi pe alta, nu fiți insistenți'. Și au avut mare dreptate, nu le-au rezolvat.

O schimbare a camerei cu una similară era imposibila pentru că în complex sunt doar 10 astfel de suite de familie (achiziționate la preț mult mai mare față de o camera dublă).  

Junior Suita voastră avea mult prea multe probleme şi trebuia neapărat schimbată.

Dacă recepţia nu a făcut nimic în sensul ăsta, agenţia trebuia să vă sprijine în obţinerea unei camere funcţionale. Eu nu m-aş fi resemnat să fac doar haz de necaz. Dacă nu aveau să vă ofere o Junior Suite decentă, puteai solicita upgrade gratuit la o Suita sau maisonette de 60 metri pătraţi.

Unde să mai pun că cele 5 nopți am dormit la 30 de grade, aerul condiționat fiind defect.

Dacă peste uşa de la baie lipsă aş fi putut trece, deşi cu doi copii este ceva mai complicat, nefuncţionarea aerului condiţionat m-ar fi determinat să schimb urgent camera.

Dacă zici că hotelul tot era pe jumătate gol, mai bine renunţai la camera aia mare şi scumpă, cu sauna inclusă probabil în preţ, şi te mulţumeai cu o cameră Superior de doar 30 metri pătraţi, dar perfect funcţională, în care să vă puteţi odihni cum trebuie.

=

Am fost şi eu cazată la Miramar de două ori la o distanţă de nouă ani între cele două vizite. Dacă prima dată nu am avut niciun motiv de nemulţumire, am revenit cu toată încrederea. A doua vizită nu a mai fost la fel de reuşită.

Am avut probleme la cazare, unde au încercat să mă păcălească oferindu-mi o cameră inferioară celei plătite. Nici măcar nu m-am ostenit să merg să o văd, am refuzat-o din start, cerând imperativ o cameră conform rezervării. Au făcut pe nebunii aşa că am chemat reprezentanta agenţiei locale, care a venit la hotel în mai puţin de o oră şi a negociat cu recepţia împreună cu mine, într-un final primind o cameră chiar mai bună, la ultimul etaj, cu vedere full la mare, prima de lângă barul ăla de sus.

Într-adevăr, în plin sezon, Miramar este prea scump pentru ce oferă, dar eu nu exclud să revin acolo şi a treia oară

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂHVD Club Hotel Miramar:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2025 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • LOGAT? = DA (IntC=1)
  • pagină generată în 0.042330026626587 sec
    ecranul dvs: 1 x 1