Harta AFRICA [alte locuri] - hoteluri, cazări, atracții turistice, locuri de vizitat în zonă

OBIECTIVE pe hartă [dacă nu se văd toate, micșorați scara]

1. ZAMBIA IMPRESII / CAZĂRI / [hartă]
  7. #EXC și CĂLĂTORII IMPRESII / CAZĂRI / [hartă]

IMPRESII recent adăugate AFRICA [alte locuri]

Un hotel foarte modest

Citatul zilei- între prietenii adevărați, chiar și băutul de apă va fi o plăcere- proverb African. Un hotel de maxim cinci, asta cu foarte multă indulgență. Colegii mei, cel puțin unii dintre ei sigur nu i-ar da notă de trecere.   Ultima noastră oprire pentru o noapte in drumul spre destinația noastră finală, a fost în orașul Yokadouma. Aceasta este un orășel, ultimul mai important, apropiat de granița cu Republica Centrafricană. Orașul Yokadouma s-a făcut remarcat [...] — citește
IMPRESII Le Motel Zokadouma [Yokadouma] / [ALTE ZONE] / de robert, în 09.06.24

Trei zile pe drumuri prăfuite africane

Citatul zilei-  Atunci când ai făcut 95% dintr-o călătorie, ești abia la jumătatea distanței de ținta ta. Proverb japonez Trei zile pe drumuri prăfuite, drumuri africane autentice. V-am povestit despre viză, v-am povestit despre vaccinuri și alte metode preventive, v-am povestit despre drumul din București în Yaounde, a rămas să vă spun câteva vorbe despre aventurile noastre prin Camerun din primele trei zile. După un zbor acceptabil de lung am aterizat seara în Yaounde. [...] — citește
IMPRESII Vacanța în Camerun / #EXCURSII și CĂLĂTORII / de robert, în 06.06.24

Un hotel de nota șapte

Citatul zilei - Atunci când călătorești, gândește-te că o țară nu este făcută pentru ca tu să te simți confortabil în ea. Este făcută pentru confortul oamenilor ei – Clifton Fadiman Un hotel de nota șapte și cu toate astea a fost cel mai bun la acre am stat noi prin scurtul nostru sejur Camerun Drumul nostru prin Camerun a continuat prin localitatea Bertoua. Acolo a fost doar un punct de transit în drumul nostrum spre Republica Centrafricană și am petrecut acolo o [...] — citește
IMPRESII Mansa Hotel [Bertoua] / [ALTE ZONE] / de robert, în 02.06.24

Salle de fete

Citatul zilei - “Unde este caracter, urâțenia devine frumusețe, dar unde nu este caracter, frumusețea va deveni urâțenie.” - proverb african Salle de fete nume de hotel!!! Așa ceva!!! Am găsit în sfârșit cum se chema cu adevărat, Djouf Hotel! Prima noastră cazare în Yaounde, dar și ultima a fost la un hotel care se ocupa de evenimente. Un fel de Ballroom de la noi! De altfel aici am început să descoperim creațiile lui Dorel de Africa. Dar să o luăm cu [...] — citește
IMPRESII Djouf Inter Hotel / YAOUNDE / de robert, în 22.05.24

Karibu Zanzibar - Royal Zanzibar Beach Resort

Am decolat pe 31 decembrie 2023 la ora 8,45 de la Bucuresti si am aterizat la ora 19,25 pe aeroportul international Abeid Amani Karume, pe insula Unguja din Zanzibar. Am zburat cu compania aeriana SkyUp, cu o escala tehnica pentru alimentare, de cca 1 ora, in Hurghada. Nu am coborat din aeronava. Noi am primit o camera situata la etajul al treilea, din cladirea J cu usi glisante din sticla, care permitea sa intre multa lumina naturala. Am avut 2 balcoane, unul spre gradina si unul cu vedere [...] — citește
IMPRESII Royal Zanzibar Beach Resort [Nungwi] / ZANZIBAR [insula] / de bubica, în 12.01.24